مصاحبه آرشیو خبر ها
در یوونتوس احساس مهم بودن می کنم

در یوونتوس احساس مهم بودن می کنم

آلوارو موراتا بازیکن اسپانیایی یوونتوس که در برابر رُم خیلی زود از زمین اخراج شد ، در مورد شرایط حضور خود در یوونتوس و اعتبار باشگاهی مانند یوونتوس گفت :

" من در ایتالیا خوشحال هستم و از این بهتر نمی تواند شود . همه با من بخوبی رفتار می کنند و این تیم باورنکردنی است . من افتخار می کنم که برای باشگاه بزرگی مانند یوونتوس بازی می کنم ، و تا آنجا که ممکن است می خواهم با این تیم پیروز شوم "

" بودن در یوونتوس مانند این است که در رئال باشید، من حتی در تورین زندگی آرام تری هم دارم. بنابراین می توانم حد و حریم خودم را داشته باشم "

" من در یوونتوس احساس مهم بودن می کنم ، سرمربی و رئیس اغلب با من صحبت می کنند و آن ها به دقت پیگیر وضعیت پیشرفت من هستند "

" من به اینجا آمدم تا خودم را با کار سخت به اثبات برسانم، بازگشت بعد از مصدومیت تابستان سخت بود اما اکنون این (مصدومیت) پشت سر گذاشته شده است "

" زمانی که متوجه می شوید مربی بازیکنان دیگر را در پست شما بازی می دهد این طبیعی است که وضعیت را بطور دقیق بررسی کنید . باید ببینید که چه چیزی مانع حضور شما شده است و با تلاش بیشتر آن را از بین ببرید . این موضوع وجود ندارد که کم بازی کردن و یا زیاد بازی کردن به معنای مهم بودن برای تیم باشد "

مهاجم یووه ادامه می دهد  " من امیدوارم که بتوانم دقایق بیشتری برای یووه بازی کنم و مطمئنا تلاش زیادی خواهم کرد. اما در یووه بازیکنان خوبی وجود دارد که همه شایسته حضور در زمین هستند ، من هم برای همین تلاش می کنم "

" من دو سال برای لذت بردن ِ زیاد از بودن در یوونتوس و تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا فرصت دارم ، بعد از آن باید ببینیم چه اتفاقی رُخ می دهد "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: